Яким буде новий навчальний рік: більше питань аніж відповідей

Нещодавні рекомендації МОН і МОЗ щодо організації навчання у школах викликали бурхливе обговорення в суспільстві, а зобов’язання щодо виконання вимог переклали на директорів закладів освіти, не забезпечивши їх необхідними фінансами.

навчальний процес

До прикладу, рекомендовано проводити навчання на свіжому повітрі та із дотриманням соціальних дистанцій.

Існує багато шкіл (у обласних центрах), які взагалі не мають ані свого подвір’я, ані спортивного майданчику, де можна було б організувати процес. Інше питання – що робити із негодою. Як не зірвати навчальний процес через дощ? Робити накриття – це затратно, а держава а такі потреби коштів не виділяє.

Інше питання – як використовувати кабінет інформатика, фізики, хімії та трудового навчання? Якщо клавіатуру ще можна продизінфікувати, то верстати та швейні машинки забезпечити захистом складніше. Навіть саі дезінфектори держава не закупляє та не поставляє  школи, це проблема директорів.

І найголовніше – це їдальня: просто неба діти їсти не зможуть, в жовтні-листопаді температура повітря вже буде не прийнятною для перебування на вулиці.  

Рекомандація щодо переведення шкіл на дві зміни:

Дві зміни – це чудово, але це щонайменше збільшення витрат шкіл на 35% (зарплати, опалення тощо) дофінансування не передбачено. Як бути?

А тепер уявіть інший варіант – переповнена сільська школа (чи смт), де фізично не вистачає вчителів. Класи по 30 дітей потрібно розформувати, а вчителів немає! 

Навіть сам порядок дій у разі виявлення ознак ГРЗ, або ж підтвердження коронавірусу у дитини не відпрацьований, так саме як не має жодних інструктажів для медсестер у школах. Щодня вони надають консультацію дітям та тісно із ними контактують. Як вберегти дітей та медперсонал?

Знову ж таки, ми маємо більше питань аніж відповідей. До навчального року залишається менше трьох тижнів, а ефективний механізм навчання під час карантину не відпрацьований. При наявності Міносвіти, методичних кабінетів у кожному райцентрі організація навчального процесу – це виключно проблема самих шкіл. Якось так!

 

Поділитися:


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *