Щомісячна каторга скасовується: чат-бот почав приймати показники електролічильників на Київщині

Мешканці Київщини, яким набридло щомісяця додзвонюватись, щоб передати показники спожитої електроенергії, віднині можуть вносити дані без нервів за допомогою чат-боту у смартфоні. Так само можна вирішити питання щодо електропостачання в автоматичному режимі 24/7.

Про це повідомляють ДТЕК Київські регіональні електромережі.

Щоб почати користуватися послугами чат-боту необхідно:

  •  У Telegram чи Viber у пошуку ввести “ДТЕК Київські регіональні електромережі”.
  • Слідуючи за підказками меню, що випадає, отримати або передати необхідну інформацію.

За допомогою чат-боту можна:

  •  передати покази лічильника;
  •  залишити заявку про аварійну ситуацію чи факт крадіжки електроенергії;
  •  подати заявку щодо роботи приладів обліку;
  •  отримати інформацію про причини відсутності електроенергії;
  •  отримати відповіді на найбільш поширенні питання.

Ідентифікація користувачів чат-бота відбувається за допомогою номера особового рахунку клієнтів ДТЕК Київські регіональні електромережі (починається на 2ххххххх).

Якщо ви не знаєте номер особового рахунку, його можливо відновити через сайт або дзвінком в кол-центр компанії.

Поділитися:


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *