ВРУ ухвалила зміни до законодавства, що дозволять пришвидшити будівництво Київської обхідної дороги

Зміни дозволять проводити будівництво КОДу за міжнародним форматом контрактів EPC+F.

Про це повідомили на Facebook-сторінці Служби автодоріг у Київській області.

У дописі зазначили, що створення великого півкільця, протяжністю близько 150 км, навколо столиці – це мегапроект Укравтодору, який допоможе розв’язати низку транспортних проблем Києва. Зокрема дорога допоможе розвантажити місто від транзитного транспорту та створить комфортні умови проїзду.

«Роками будівництво КОДу не заходило далі обіцянок політиків. Та завдяки програмі Президента України «Велике будівництво» вже розробляється проєктна документація на перші три ділянки дороги, ще по одній тривають тендерні процедури. Однією з найбільших проблем грандіозного будівництва нині є пошук фінансування», – наголосили в дописі.

У Службі автодоріг Київщини повідомили, що сьогодні, 3 червня, Парламент зробив наступний крок до наближення старту будівництва. Нардепи ухвалили законопроект №5309, чим внесли зміни до Закону України «Про публічні закупівлі». Це дозволить зокрема проводити будівництво КОДу за міжнародним форматом контрактів EPC+F, коли підрядник і будує, і залучає фінансування об’єкту.

Обиратимуть підрядника для КОД на конкурентних засадах. Критеріями оцінки будуть не лише цінові пропозиції, а й умови фінансування об’єкту.

Водночас вирішальним фактором, який дозволить залучити справді визнаного у світі та досвідченого підрядника, мають стати високі кваліфікаційні вимоги до учасників тендерів на КОД та гарантовані умови фінансування.
«Масштабні інфраструктурні проекти, на кшталт Київської обхідної дороги, потребують обсягів фінансування, які доволі важко залучити суто в межах бюджетного процесу. Водночас відмовитися від їх реалізації – означає втратити важливі точки зростання для економіки України.
Тому нові джерела фінансування EPC+F – це можливість виправити історичні помилки й реалізувати критично важливий для держави проект. Ухвалення законопроекту стає черговим реальним кроком до старту будівництва КОДу вже цього року», – розповів Олександр Кубраков, міністр інфраструктури України.

У дописі нагадали, що КОД – це буде маршрут-напівкільце навколо Києва, що починатиметься від дороги М-07 Київ — Ковель та через дороги М-05 Київ — Одеса, Н-01 Київ — Знам’янка, Н-08 Бориспіль — Маріуполь, М-03 Київ — Харків — Довжанський, обхід міста Бровари виводитиме до дороги М-01 Київ — Чернігів — Нові Яриловичі.

Зокрема 150-кілометрове півкільце складатиметься з ділянок:

  • Від М-06 Київ — Чоп до М-05 Київ — Одеса протяжністю 35,2 км.
  • Від М-07 Київ — Ковель — Ягодин до М-06 Київ — Чоп протяжністю 18,1 км;
  • Від М-05 Київ — Одеса в Н-01 Київ — Знам’янка протяжністю 22,9 км;
  • Будівництво мостового переходу через р. Дніпро з підходами до Н-01 Київ — Знам’янка та Гора — Рогозів протяжністю 25,7 км;
  • Від Гора — Рогозів до М-03 Київ — Харків протяжністю 9,7 км.

Поділитися:


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *